با حضور استاندار برگزار شد؛مراسم تجليل از جانبازان و ايثارگران

یزدفردا "با حضور استاندار و برخي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان مراسم تجليل از جانبازان سرافراز قطع نخاع و قطع عضو دوران هشت سال دفاع مقدس در محل مركز توانبخشي و بازتواني ثامن الائمه(ع) يزد برگزار شد.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومي استانداري يزد،  " محمد رضا فلاح زاده " با اشاره به تاثير و ماندگاري اعمال صالح در پرونده زندگي انسان ها گفت: افرادي كه در دفاع مقدس شركت كرده اند با خدا معامله كرده و تنها اعمالي ماندگار است كه رنگ و بوي خدايي داشته باشد.
وي افزود: اعمالي كه به موجب كسب رضاي حق تعالي به سرانجام مي رسد موجب پيوند دل ها مي شود.
استاندار با اشاره به ايثار و از خود گذشتگي شهداي والا مقام گفت: شهدا از دل بستن به اعضاي خانواده جدا شده، از آشيانه و كاشانه پركشيده و جان خود را تقديم دوست كرده اند تا براي ما عزت بيافرينند.
فلاح زاده در ادامه با بيان نمونه هايي از شدت شكنجه ها و بازجويي هاي رژيم بعثي، مشقات آزادگان و جانبازان را طاقت فرسا و سخت برشمرد و افزود: اگر جانبازان و آزادگان سختي هاي موجود را تحمل كرده و مي كنند از جمله" و ما رايت الا جميلا"حضرت زينب كبري (س) درس گرفته اند.
استاندار يزد بر ترويج فرهنگ دفاع مقدس به نسل جديد و به ويژه جوانان تاكيد كرد. وي نقش رسانه ملي به ويژه صداوسيماي مركز يزد را در توليد برنامه هاي تلويزيوني همراه با ترويج فرهنگ اصيل ايثار و شهادت، بسيار مهم و تاثيرگذار عنوان كرد.
فلاح زاده در پايان راه اندازي سيستم آسانسور به منظور رفاه حال جانبازان گرانقدر و افراد مسن در زمان مراجعات به ادارات و سازمان ها را لازم و ضروري دانست.

در پايان اين مراسم با اهداي لوح سپاس توسط استاندار يزد از جانبازان و ايثار گران دوران دفاع مقدس تجليل شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا